Home » » Contoh Resit Pembelian

Contoh Resit Pembelian


Share this article :

2 comments:

Ibnu Husen said...

Salam satu Malaysia,

Bulan lepas kawan saya ada membuat pembelian dari Tuan 7unit MFC. Jika resit pembelian hilang adakah barang ini masih dalam jaminan? Kawan saya telah hilang resit pembelian jadi saya ingin bertanya pada pihak tuan. Hanya no resit sahaja yang ada macamana untuk kawan saya dapatkan kembali Kad Warantty MFC? No Resit: 83070

Terima kasih.

Ibnu Husen said...

Terima kasih maklum balas dari pihak tuan melalui email saya. Diharapkan dapat berurusan lagi dengan pihak tuan. Barang yang saya tempah dengan pihak tuan untuk 15unit MFC telah selamat sampai. Bisnes yang bagus cepat mudah selamat sampai pada saya. Terima kasih.

Post a Comment

 
Support : | | United Auto2u
Copyright © 2012. Max Fuel Controller - All Rights Reserved
Max Fuel Controller Alat Penjimatan Minyak Terhebat Di Era Ini
Proudly powered by Blogger