Home » » PRODUCT PENJIMATAN

PRODUCT PENJIMATAN

MAX FUEL CONTROLLER PRODUK PENJAGAAN KERETA TERHEBAT ERA INI TEKNOLOGI JEPUN MENJIMATKAN MINYAK SEHINGGA 45% SERTA MENINGKATKAN PRESTASI SEMASA PEMANDUAN

UNITED AUTO2U Merupakan Suplier Terbesar Bagi Produk Penjimatan Minyak `MAX FUEL CONTROLLER`.
Harga Agent Diberikan Terus Kepada Anda Bertujuan Memperluaskan Lagi Produk Penjimat Minyak MFC Dipasaran Serta Membantu Peringkat Bawahan Yang Pasti Tidak Mampu Membeli Alat Penjimat Minyak Dengan Seunit RM200 Tidak Termasuk Kos Penghantaran. Kini Tidak Kira Peringkat Atasan/Bawahan Semua Mampu Memiliki Alat Stabilizer Teknologi Jepun Memberi Kesan Optimun Pada Kereta Anda.

 MFC Merupakan Alat Yang Mampu Memberikan Penjimatan Minyak Pada Kereta Anda Sehingga 45% Serta Meningkatkan Prestasi Kereta ANDA. Pihak Kami Cuba Membantu Anda Dari Segi Penjimatan Menawarkan Harga Termurah Dipasaran Atas Fakto-Faktor Ekonomi Yang Tidak Menentu. Harga Barang Serta Minyak Naik Dari Semasa ke Semasa.

ADAKAH ANDA TAHU?
Harga Barangan Serta Minyak Naik Dari Semasa Ke Semasa. Apa Yang Anda Perlu Buat?
Jalan Terbaik Ialah Berjimat. Ini lah Tujuan Kami Pasarkan Alat Penjimatan MFC Dipasaran Dengan Harga yang Cukup Murah Dan Tidak Dikenakan Sebarang Caj Penghantaran. Kami Cuba Membantu Anda Untuk Berjimat TETAPI ADAKAH ANDA CUBA MEMBANTU DIRI ANDA SENDIRI?

MOTIF
*Kami Amat Mementingkan Mutu Kualiti Serta Kepuasan Pelangan Kami Untuk Penjimatan Minyak. 
PRODUK PENJAGAAN TERHEBAT TEKNOLOGI JEPUN MENJIMATKAN MINYAK SEHINGGA 45% SERTA PIKAP!

Share this article :

2 comments:

KA! said...

Sy telah membeli MFC bagi 2unit, Saya amat berpuas hati dengan produk ini ternyata kereta saya amat serasi apabila m`ggunakan MFC. Telah 1tahun menggunakkan alat ini tetap b`fungsi tiada kerosakkan pada kereta. Jika pihak tuan sudi saya ingin menjadi agen untuk produk ini.

Ibnu Husen said...

Saya Ibnu dari Selangor salah seorang yang menggunakkan MFC. Ternyata alat ini memberi kesan positif pada kereta saya lebih jimat sungguh berbeza sebelum dan selepas menggunakkan MFC. Layanan dari tuan saya amat berpuas hati segala keterangan diberikan oleh tuan tentang alat ini. Kereta saya kini lebih pickup,aircond lebih sejuk dari biasa.Saya telah mencuba di Nissan Navara Diesel milik saya kini dengan isian penuh RM110 Boleh dapat lebih 250 KM. Sungguh hebat saya sendiri kagum dengan keberkesanan alat ini. Amat berbaloi dengan harga jaminan untuk 1tahun.
Terima kasih kerana memperkenalkan alat ini rakan-rakan saya yang lain juga pernah membuat pembelian dengan pihak tuan. Saya amat berpuas hati dengan harga dah bagi saya amat berbaloi dan mampu dibeli oleh semua berbanding harga RM199.

Post a Comment

 
Support : | | United Auto2u
Copyright © 2012. Max Fuel Controller - All Rights Reserved
Max Fuel Controller Alat Penjimatan Minyak Terhebat Di Era Ini
Proudly powered by Blogger